|
A napokban olvastam erről, s gondoltam utána járok, hogy van-e ilyen megoldás. Jó hír Van ilyen megoldás. Több is. Itt Egyben megtalálod őket itt: Linkedin-Kepzes.hu/video-letoltes Kérés Van más módszer is? Ha igen, írd meg, kipróbálom és ha nekem is működik, megosztom itt veletek. 🗓 Foglalj időpontot:
bit.ly/Foglalj_Linkedin_tancsadas_idopontot 🔔 Több Linkedinért kövess be: linkedin.com/in/tamasbanki 📩 Iratkozz fel a Linkedin hírlevelemre: BankiTamas.hu/hl 📱 +36709328054 [email protected]
0 Comments
AI-t nem tanulni az maga a helyben járás, ami max. a tesi óra hagyatéka lehet. AI-t tanulni K Ö T E L E Z Ő !, ne babrálj ki magaddal. Csermely Ákos mondta ezt a Kreatúra podcastban, hogy ahhoz, hogy igazán jó promptot írj, ahhoz olvasottnak kell lenned. Pécsi Ferenc mondta, hogy ő már csak digitális könyvet olvas. Én hiszek a papírban, de az biztos, hogy sokkal környezetbarátabb a digitális könyv, nem kell hozzá papír, nem szállítják és mi sem szállítjuk, nem eszi bele magát a penész, és még könyves polc se kell hozzá (ami ugyanígy nem környezetbarát). Mentés A napokban mentettem el a Linkedinen egy bejegyzést, amiben egy halom képzés volt. Neki is ülök, hogy azokat tanuljam. https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7332211346928795650?updateEntityUrn=urn%3Ali%3Afs_updateV2%3A%28urn%3Ali%3Aactivity%3A7332211346928795650%2CFEED_DETAIL%2CEMPTY%2CDEFAULT%2Cfalse%29 Bútor S közben pedig bútort szerelek Budán (+Nagykovácsi, Remeteszőlős, Solymár, Budakeszi) [BankiTamas.hu/szerelek]. Ingyenes képesek a Linkedinen Most irány a tanulás. https://about.linkedin.com/coronavirus-resource-hub/online-course https://learning.linkedin.com/free-courses Nyelvek A Linkedinen az angol nyelvű képesek mellett van német, spanyol és kínai nyelveken is ingyenes képzés. És egy kis Linkedin És itt találod a 10.000+ Linkedin Course-t, Szint, Hossz, Softver, Cím és téma, valamint Continuing Education Units És így elérhető sok ingyenes Certificate (falra akasztható és csini Bizonyítvány). Jó tanulást! Hajsza És most már elég fény van hozzá, hogy olvassam a könyvemet (Herman Wouk, Hajsza, amit az író 1946-ban írt és 1975-ben fordította Zentai Éva), ami érdekes tanulás, mert kb. a szüleim olvashatták ezt a kiadás idején új könyvként. Érdekes a nyelvezete magyarul is. Nyilván az eredeti angol is az volt. Te melyik papír könyvet olvasod / olvastál utoljára? Mi van a számok mögött? A magyar telekommunikációs szektor igazi sikertörténet. A 10,2 millió mobil előfizetés mellett a háztartások 97%-a rendelkezik internet-hozzáféréssel. Tapasztalataim szerint ezek a számok azt jelentik: szinte minden magyar potenciális ügyfél. De hogyan érjük el őket hatékonyan? LinkedIn: a B2B gold mine A Linkedinen több mint 7,1 millió döntéshozó aktív (Globálisan, míg itthon 2000) – ők azok, akikre a telkós értékesítésben vadászunk. Pályafutásom során megtanultam: itt nem a követők száma, hanem a kapcsolatok minősége számít. A magyar piacon a három nagy szereplő (Telekom 45,2%, Yettel 26,7%, Vodafone 25,9%) mellett is találsz réseket az üzletszerzésre, ha tudod, hogyan használd a platformot. 5 bevált LinkedIn stratégia a telekommunikációs szektorban
Amit sokan elfelejtenek: a lokalizáció ereje Bár globális platformról beszélünk, a magyar sajátosságok ismerete versenyelőnyt jelent. A 95%-os gigabites lefedettségi cél 2030-ra olyan lehetőségeket kínál, amikről már most érdemes beszélgetést kezdeményezni a LinkedInen. Zárógondolat A LinkedIn nem csak egy közösségi felület, hanem értékesítési csatorna. A magyar telekommunikációs piac 12,8%-os növekedése csak akkor válik előnyödre, ha stratégia alapján, mentén használod a rendelkezésre álló eszközöket. És te milyen tapasztalatokat szereztél a LinkedIn használatában a telekommunikációs szektorban? Oszd meg a gondolataidat a kommentben! ______________________________________________ Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔-t a Linkedin Proflomon És kövess! 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírlevélre Bánki Tamás Iparági Marketing & Sales hírlevele +36709328054 [email protected] A számok magukért beszélnek:
Amikor először kezdtem komolyabban használni a Linkedint, már 2007-ben, meglepődtem, mennyire hatékonyan tudtam elérni olyan ügyfeleket, akikhez korábban be sem jutottam. A magyar piacon, ahol az élelmiszer-kiskereskedelem 11,4 milliárd eurós, az elektronikai szektor pedig 7,7 milliárd eurós, létfontosságú minden versenyképes kapcsolatépítési lehetőség. Miért működik a LinkedIn az FMCG-ben? Az 1,8 milliárd eurós exporttöbblet a szektorban nem véletlen. Saját tapasztalatom, hogy a professzionális LinkedIn jelenlét konkrét üzleti eredményekre váltható. Hogyan?
Tippek, amiket holnaptól alkalmazhatsz:
Amit látok a mindennapokban: a sales és marketing sosem működhet egymás nélkül, különösen a fogyasztási cikkek piacán nem. A LinkedIn az a platform, ahol ez a két terület tökéletesen összeér. Ha most kezded el tudatosan felépíteni LinkedIn stratégiádat, miközben a piac folyamatosan növekszik, komoly versenyelőnyre tehetsz szert, ami egyenesen arányos lesz a bevételed növekedésével is. ______________________________________________ Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔-t a Linkedin Profilomon És kövess! 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin iparági sales hírlevélre Bánki Tamástól +36709328054 [email protected] Az ipari szektor nagyszerű dolgokat alkot, de gyakran a kommunikációs szakadék miatt marad láthatatlan. Pedig a modern üzleti világban a kiváló gyártás már csak az egyenlet egyik fele. A másik: a stratégiai láthatóság. Ezért osztom meg ezt a gondolatmenetet arról, miért kulcsfontosságú a gyártás mellett a kommunikáció. Ez nem egy marketing tanulmány – hanem gyakorlati megfigyelés a terepen. Nézzük, miért veszíthetnek el üzleti lehetőségeket a kiváló, de "néma" gyártók, és mit tehetnek ellene. A NÉMA GYÁRTÁS PROBLÉMÁJA "Gyártunk. Néma csendben. És közben elhalad mellettünk a sales." MINŐSÉG VS. LÁTHATÓSÁG Sok ipari cég nem „reklámoz", mert „a minőség úgyis eladja magát". De biztos ez? AMIT A GYÁRBAN LÁTTAM... Egy gyárban jártam a múlt héten. Tiszta, hatékony, lenyűgöző. A LinkedIn-oldalukon viszont: 3 hete semmi. LÁTHATATLAN ÉRTÉKTEREMTÉS Pedig itt emberek alkotnak. Gépek dolgoznak. Rendszerek futnak. És a döntéshozók – online keresnek. KOMMUNIKÁCIÓS PRECIZITÁS Mi lenne, ha nemcsak gyártásban lennénk precízek, hanem abban is, hogyan kommunikálunk? Nem marketinges szövegek* kellenek. Hanem valódi történetek. Eredmények. Arcok. Megoldások. A LÁTHATÓSÁG ÜZLETI EREJE Gyártsunk minőséget – kommunikációban is. Mert aki nem lát, az nem kér ajánlatot. * a marketing szövegíró nem marketing szöveget ír Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔-t a Linkedin Profilomon
https://linkedin.com/in/TamasBanki 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírlevélre +36709328054 [email protected] |
AuthorBánki Tamás 2011-ben kezdett a Linkedinről blogolni ezen a néven. Most 10 évvel később újra kezdi, 4 fókusszal: Archives
July 2025
Categories
All
|
RSS Feed