23 23 éve dolgozom közösségi marketing területen. A hideg hívásos értékesítés kora lejárt - ma a LinkedIn a pénzügyi szakemberek első számú értékesítési csatornája. Ahogy a Linkedinen, úgy a telefonon is a történeteké a főszerep. TOP Mit csinálnak másképp a top 5%-ba tartozó pénzügyi tanácsadók? - Nem termékekről beszélnek, hanem problémákat oldanak meg tartalmaik által - Rendszeresen osztanak meg edukatív anyagokat a pénzügyi műveltség növelésére - Személyes és ügyfél történetekkel teszik emberibbé a számok világát - Következetesen építik szakértői pozíciójukat KÉRDÉS Megfigyeltem, hogy a legjobb tanácsadók 2-3x több kérdést tesznek fel bejegyzéseikben, mint az átlag. A párbeszéd indítása kulcsfontosságú a bizalom építésében. PRIVÁT Mi a legnagyobb kihívásod a LinkedIn-en való szakmai megjelenésben? Írj nekem privátban, szívesen adok személyre szabott tippeket! #PénzügyiTanácsadás #LinkedInStratégia #BizalomÉpítés Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔-t a Linkedin Profilomon
𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: https://BankiTamas.hu/hl +36709328054 [email protected]
0 Comments
Évek óta segítek tech vállalkozásoknak értékesítési csatornává alakítani LinkedIn profiljukat. Sajnos a legtöbben még mindig csak felületes kapcsolatépítésre használják a platformot, vagy még arra se, pedig ennél sokkal többre képes! Három fókuszterület, amire érdemes koncentrálnod:
A helyes LinkedIn stratégia nem spam, hanem értékteremtés. Te hogyan használod a LinkedInt technológiai megoldásod értékesítésére? Oszd meg a kommentekben! #LinkedinByTamas #LinkedInSales #DigitalSales Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔-t a Linkedin Profilomon
𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: https://BankiTamas.hu/hl +36709328054 [email protected] A BING szerint az én tartalmi szerkezetem szavai alapján ez a legjobb tartalomstratégia (TIPP), *alatta találod azt, amit én adok hozzá, a TRÜKKöt.TIPP A Linkedinen való tartalom kialakításához a következő lépéseket javasolja a Bing, amelyeket az általam felsorolt szavakból és kifejezésekből állított össze:
_____________________ * Ez így a járt út, s tudom, hogy van a mondás, hogy járt utat járatlanért el ne hagyj, mégis azt gondolom, hogy itt pont erre van szükség. TRÜKK Kicsit időigényesebb, mint a fenti, de megsokszorozhatja az elérést ugyanúgy, mint a követők számát mind a Személyes, mind a Céges tartalmaknál. A lépések a következőek, van a tartalom valamelyik felületen, a Személyes fiókon, vagy Céges oldalon. Mutatom a Személyes tartalmaknál:
És ugyanezt a Céges oldali tartalmaknál:
Egyszerre persze csak a egyikkel mehet ez, azaz vagy a Céges oldalé a tartalom, vagy a Személyes fióké. Ha több Céges oldalad is van, akkor több közösséghez is eljuttathatod a tartalmadat. --
2011 óta blogolok, válaszolok kérdéseidre a Linkedinről. Csak a Linkedinről. Ügyfeleim érdekét képviselem mindig. Célom, hogy mély tudással használjuk a Linkedint. Bánki Tamás vagyok Hívj fel, ha kérdésed van, visszahívlak, ha nem tudom felvenni +36 70 932 8054 A marketingesek számára a Linkedin jelentősége kiemelkedő és elvitathatatlan.Egy milliárd
Jelenleg több mint 1 milliárd magas jövedelemmel rendelkező felhasználója van a platformnak (itthon 1,433 millió, ahogy a BankiTamas.hu/infografika oldalon láthatod), amely már több mint 20 éve áll rendelkezésünkre, mint marketingesek. Már 2011-ben is erről beszéltem a Kürt Akadémia NET-WORKS képzésén. Kiváló Ez a felület kiválóan alkalmas döntéshozók, befolyásolók és szakértők elérésére. Sajnos Sok vállalkozás nem használja ki a Linkedin potenciálját, sem külföldön, sem itthon. CV Gyakran csak egy online önéletrajznak tekintik, pedig lehetőség van aktív kapcsolatok építésére. Bánki Tamás Több mint 10 év tapasztalattal osztja meg tudását a Linkedinről. A kulcs, hogy a Linkedint egy szakmai konferenciához vagy akár egy konferencia kávészünetéhez hasonlóan kell kezelni, ahol a digitálisan vagyunk jelen. Használd a Linkedint személyes és szakmai márkaismertség-teremtő eszközként. Hiteles, eredeti, valódi, megbízható, mérvadó Legyél autentikus, fordíts időt és energiát a részletes Linkedin profilod elkészítésére, és fókuszálj a kapcsolatok kialakítására. Bízz magadban, és oszd meg tudásodat, véleményedet. Tartalom a marketing Tartalmaiddal építheted az akár még nem is létező, vagy már évek óta épített szakmai (el)ismertségedet, és a Linkedin remek eszköz lehet új karrier építéséhez is. Legyél értékközpontú! Törekedj hiteles, minőségi tartalmakra a márkád láthatóságának növelése és az üzleti ismertséged növelése érdekében. A Linkedin jelentősége marketing szakemberek számára, 4 pontban:
-- 2011 óta blogolok, válaszolok kérdéseidre a Linkedinről. Csak a Linkedinről. Ügyfeleim érdekét képviselem mindig. Célom, hogy mély tudással használjuk a Linkedint. Bánki Tamás vagyok, 2 gyermekes papa. Hívj fel, ha kérdésed van, visszahívlak, ha nem tudom felvenni +36 70 932 8054 Tartalmat úgy alkoss, hogy vonzó legyen neked is. Ha te se kattintanál rá soha, akkor vajon a többiek miért tennék.8+1 újdonság, százalékok, méretek, adatok, képek és gondolatok. A +1 az egy idő. Igen, kimérték, megtalálták, hogy nagy általánosságban mi a legjobb időpont a bejegyzés megosztására. Lehet, hogy ha Te egy adatbányász, data scientist vagy, vagy egy olyan eszközt használsz, ami az *AI-t (mesterséges intelligencia) használ, jobb és pontosabb eredményeket hoz.
Akkor pontokra is szedem:
Forrás: Richard van der Blom kutatása |
AuthorBánki Tamás 2011-ben kezdett a Linkedinről blogolni ezen a néven. Most 10 évvel később újra kezdi, 4 fókusszal: Archives
April 2025
Categories
All
|