Az ipari szektor nagyszerű dolgokat alkot, de gyakran a kommunikációs szakadék miatt marad láthatatlan. Pedig a modern üzleti világban a kiváló gyártás már csak az egyenlet egyik fele. A másik: a stratégiai láthatóság. Ezért osztom meg ezt a gondolatmenetet arról, miért kulcsfontosságú a gyártás mellett a kommunikáció. Ez nem egy marketing tanulmány – hanem gyakorlati megfigyelés a terepen. Nézzük, miért veszíthetnek el üzleti lehetőségeket a kiváló, de "néma" gyártók, és mit tehetnek ellene. A NÉMA GYÁRTÁS PROBLÉMÁJA "Gyártunk. Néma csendben. És közben elhalad mellettünk a sales." MINŐSÉG VS. LÁTHATÓSÁG Sok ipari cég nem „reklámoz", mert „a minőség úgyis eladja magát". De biztos ez? AMIT A GYÁRBAN LÁTTAM... Egy gyárban jártam a múlt héten. Tiszta, hatékony, lenyűgöző. A LinkedIn-oldalukon viszont: 3 hete semmi. LÁTHATATLAN ÉRTÉKTEREMTÉS Pedig itt emberek alkotnak. Gépek dolgoznak. Rendszerek futnak. És a döntéshozók – online keresnek. KOMMUNIKÁCIÓS PRECIZITÁS Mi lenne, ha nemcsak gyártásban lennénk precízek, hanem abban is, hogyan kommunikálunk? Nem marketinges szövegek* kellenek. Hanem valódi történetek. Eredmények. Arcok. Megoldások. A LÁTHATÓSÁG ÜZLETI EREJE Gyártsunk minőséget – kommunikációban is. Mert aki nem lát, az nem kér ajánlatot. * a marketing szövegíró nem marketing szöveget ír Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔-t a Linkedin Profilomon
https://linkedin.com/in/TamasBanki 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírlevélre +36709328054 [email protected]
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
AuthorBánki Tamás 2011-ben kezdett a Linkedinről blogolni ezen a néven. Most 10 évvel később újra kezdi, 4 fókusszal: Archives
April 2025
Categories
All
|