Mi van a számok mögött? A magyar telekommunikációs szektor igazi sikertörténet. A 10,2 millió mobil előfizetés mellett a háztartások 97%-a rendelkezik internet-hozzáféréssel. Tapasztalataim szerint ezek a számok azt jelentik: szinte minden magyar potenciális ügyfél. De hogyan érjük el őket hatékonyan? LinkedIn: a B2B gold mine A Linkedinen több mint 7,1 millió döntéshozó aktív (Globálisan, míg itthon 2000) – ők azok, akikre a telkós értékesítésben vadászunk. Pályafutásom során megtanultam: itt nem a követők száma, hanem a kapcsolatok minősége számít. A magyar piacon a három nagy szereplő (Telekom 45,2%, Yettel 26,7%, Vodafone 25,9%) mellett is találsz réseket az üzletszerzésre, ha tudod, hogyan használd a platformot. 5 bevált LinkedIn stratégia a telekommunikációs szektorban
Amit sokan elfelejtenek: a lokalizáció ereje Bár globális platformról beszélünk, a magyar sajátosságok ismerete versenyelőnyt jelent. A 95%-os gigabites lefedettségi cél 2030-ra olyan lehetőségeket kínál, amikről már most érdemes beszélgetést kezdeményezni a LinkedInen. Zárógondolat A LinkedIn nem csak egy közösségi felület, hanem értékesítési csatorna. A magyar telekommunikációs piac 12,8%-os növekedése csak akkor válik előnyödre, ha stratégia alapján, mentén használod a rendelkezésre álló eszközöket. És te milyen tapasztalatokat szereztél a LinkedIn használatában a telekommunikációs szektorban? Oszd meg a gondolataidat a kommentben! ______________________________________________ Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔-t a Linkedin Proflomon És kövess! 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírlevélre Bánki Tamás Iparági Marketing & Sales hírlevele +36709328054 [email protected]
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
AuthorBánki Tamás 2011-ben kezdett a Linkedinről blogolni ezen a néven. Most 10 évvel később újra kezdi, 4 fókusszal: Archives
April 2025
Categories
All
|