A számok magukért beszélnek:
Amikor először kezdtem komolyabban használni a Linkedint, már 2007-ben, meglepődtem, mennyire hatékonyan tudtam elérni olyan ügyfeleket, akikhez korábban be sem jutottam. A magyar piacon, ahol az élelmiszer-kiskereskedelem 11,4 milliárd eurós, az elektronikai szektor pedig 7,7 milliárd eurós, létfontosságú minden versenyképes kapcsolatépítési lehetőség. Miért működik a LinkedIn az FMCG-ben? Az 1,8 milliárd eurós exporttöbblet a szektorban nem véletlen. Saját tapasztalatom, hogy a professzionális LinkedIn jelenlét konkrét üzleti eredményekre váltható. Hogyan?
Tippek, amiket holnaptól alkalmazhatsz:
Amit látok a mindennapokban: a sales és marketing sosem működhet egymás nélkül, különösen a fogyasztási cikkek piacán nem. A LinkedIn az a platform, ahol ez a két terület tökéletesen összeér. Ha most kezded el tudatosan felépíteni LinkedIn stratégiádat, miközben a piac folyamatosan növekszik, komoly versenyelőnyre tehetsz szert, ami egyenesen arányos lesz a bevételed növekedésével is. ______________________________________________ Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔-t a Linkedin Profilomon És kövess! 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin iparági sales hírlevélre Bánki Tamástól +36709328054 [email protected]
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
AuthorBánki Tamás 2011-ben kezdett a Linkedinről blogolni ezen a néven. Most 10 évvel később újra kezdi, 4 fókusszal: Archives
April 2025
Categories
All
|